1. Η φωτογραφία.
Ότι και να πουλάς εάν η φωτογραφία ΔΕΝ είναι επαγγελματική τότε υπάρχει πρόβλημα.
Θέλεις φωτογράφο ή να κάνεις κάποια σεμινάρια φωτογραφίας στο πως να βγάλεις με το κινιτό το προϊόν που θέλεις να πουλήσεις.
2. Περιγραφές.
Πρέπει στο προϊόν να υπάρχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ περιγραφή. Να εξηγήσεις τι είναι και σε τι χρησιμεύει.
3. Ένα Eshop θα πρέπει να έχει σωστή ΔΟΜΗ.
Με λίγα λόγια δεν μπορείς να έχεις μέσα 10 κατηγορίες όπου να υπάρχει ένα μόνο προϊόν.
Βάλτα σε μία κύρια κατηγορία μαζί.
4. Typography(Γραμματοσειρά).
Μεγάλη προσοχή και εδώ. Βρε παιδιά όχι όλα τα fonts της Google.
5. Λογότυπο.
Το λογότυπο είναι το ονομά σου όχι κάτι φθηνιάρικο.
Πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη.
6. Η ταχύτητα.
Καλό είναι να μην είναι αργή. Κάλεσε έναν ειδικό να σου το φτιάξει.
7. Buttons τα οποία δεν είναι σε σωστά σημεία.
Για παράδειγμα το ΚΑΛΑΘΙ. Το πατάς αλλά δεν βλέπεις που μπορείς να συνεχίσεις.... ( ορίστε;)
8. Check out.
Σε ταράζει δεν ξέρω κι εγώ σε "πόσα βήματα" .
Μην κουράζετε τον Πελάτη γιατί θα φύγει κι αν ξανάρθει "γράψε μου".
Αν επιλέξει ο Πελάτης την Αντικαταβολή καλό είναι να τον ενημερώνεις για την εξέλιξη της πορείας της παραγγελίας που έχει κανει.
Υπάρχουν ειδικά προγράμματα για αυτό που ανέφερα και σε προηγούμενο άρθρο.
after sales pro βάλε αυτό!
0 Σχόλια