Πολύ ωραία! Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις 7 τρόπους με τους οποίους μπορείς να αυξήσεις τις πιθανότητες επιτυχίας του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.
Φυσικα για να λειτουργήσουν οποιεσδήποτε τακτικές προώθησης θα πρέπει να έχουμε κάποια βασικές προυποθέσεις.
Δηλαδή μια λειτουργική σελίδα με καλή ταχύτητα απόκρισης, με ξεκάθαρα μενού, μοντέρνα όψη, πολύ καλές φωτογραφίες που αναδεικνύουν και οχι αδικούν το προιον μας.
S-E-O για κάθε σελίδα προιοντος.
Όπως έχουμε δει και σε προηγούμενο video seo (search engine optimization) είναι η διαδικασία αυτή που ανεβάζει μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα πιο ψηλά στις αναζητήσεις της google. Έστω λοιπόν οτι έχεις καταφέρει να κάνεις την αρχική σου σελίδα να εμφανίζεται ψηλά για τις αναζητήσεις της κατηγορίας σου. Δηλαδή αν πουλάς παπούτσια, κατάφερες να κάνεις το site σου να εμφανίζεται στην αναζήτησσ ”αγορά παπουτσιών online” Σε κάθε e-shop όμως έχουμε εκτός από τις βασικές σελίδες και μια σελίδα για κάθε ξεχωριστό προϊόν.
Εδώ είναι και το μυστικό - να κάνεις κάθε σελίδα προϊόντος να εμφανίζεται ψηλά στην Google όταν οι χρήστες ψάχνουν το συγκεκριμένο προϊόν. Για παράδειγμα εάν πουλάς αθλητικά είδη και εχεις διαθέσιμο το μοντέλο Torsion της μάρκας Adidas, τότε πρέπει να φροντίσεις να εμφανίζεσαι ψηλά όχι μόνο στην αναζήτηση “αθλητικά είδη” αλλά και στην αναζήτηση “αγορά adidas torsion”.
Για να το κάνεις αυτό φρόντισε να έχεις τοποθετήσει τους κατάλληλου τίτλους και περιγραφές σε κάθε σελίδα μοναδικού προϊόντος.
AdWords
Στην ίδια λογική με την παραπάνω, χρησιμοποίησε το εργαλείο AdWords της google.
Για να εμφανιστείς πρώτος όταν κάποιος χρήστης ψάχνει το συγκεκριμένο μοντέλο. Δηλαδή αντί να αγοράζεις διαφημίσεις για την αναζήτηση αθλητικά είδη και να στέλνεις τους χρήστης στην αρχική σου σελίδα, άρχισε να αγοράζεις διαφημίσεις για την αναζήτηση adidas torsion και στείλε τους χρήστες στη συγκεκριμένη σελίδα του καταστήματός σου.
Social Media Για Awareness και χτίσιμο του ονόματος του e-shop αλλά και των προιόντων μας. Είναι μια σχέση που απαιτεί χρόνο. Δημιούργησε μια θεματολογία που εκπαιδεύει το υποψήφιο κοινό σου για αυτό που κάνεις, την κατηγορία, δώστους χρήσιμες πληροφορίες, χωρίς να ζητάς πάντα κάτι. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαθέτει social media για να πουλάει μέσω αυτών αλλά κυριώς για να αποδεικνύεκ καθημερινά ότι είναι ενα αξιόπιστο brand.
Προσφορές
Οι προσφορές είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο στη διάθεσή σου. Μέσα από τη χρήση εκπτωτικών κουπονιών ή εποχιακών προσφορών (για παράδειγμα χριστουγεννιάτικη περίοδος) μπορείς να δημιουργήσεις θόρυβο γύρω από το κατάστημά σου και να κάνεις περισσότερο κόσμο να μιλάει γι αυτό και να θέλει να εκμεταλλευτεί την συγκεκριμένη σου προσφορά.
Βlogging Ας υποθέσουμε ότι το e-shop σου εξειδικεύεται σε γυναικεία ρούχα και απευθύνεται σε νεαρές γυναίκες που αγαπούν το ιδιαίτερο στυλ και προσέχουν την εμφάνισή τους. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει το περιεχόμενο που δημιουργείς για το blog σου να τις ενδιαφέρει, να τις διασκεδάζει και να τους δίνει λύσεις σε καθημερινά ζητήματα μόδας και ομορφιάς, Email.
Ξεκίνησε να δημιουργείς την δική σου database με emails ανθρώπων που έχουν αποφασίσει να σε ακολουθούν είτε για να λαμβάνουν προσφορές, είτε γιατί τους αρέσουν τα άρθρα σου ειτε γιατι έχουν αγοράσει στο πααρελθόν απο σένα.
Ζωντανή συνομιλία
Οι άνθρωποι που αγοράζουν Online θέλουν να νοιώθουν ασφάλεια - θέλουν να γνωρίζουν ότι πίσω από ένα website βρίσκονται άνθρωποι που είναι διατεθειμένοι να βοηθήσουν, να απαντήσουν σε απορίες, να εξυπηρετήσουν σε περίπτωση που κάτι δεν παέι καλά.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει άμεσα την αίσθηση εμπιστοσύνης του χρήστη προς το e-shop. Τι να κάνεις σε αυτή την περίπτωση;
Βάλε απλά ένα δωρεάν Online εργαλείο όπως το tawk.to και άρχισε να απαντάς σε ερωτήσεις των επισκεπτών σου ακόμα και από το κινητό!
0 Σχόλια