Πως θα μειωθούν οι επιστροφές από Αντικαταβολή;Part II

 


(Για Ιδιοκτήτες με ESHOP)

Καταρχήν δεν θα τιμωρήσεις τον Πελάτη με τον να μην έχεις την Υπηρεσία της Αντικαταβολής μέσα.

Πρέπει να καταλάβεις γιατί ο Πελάτης επιλέγει την αντικαταβολή στο ESHOP.

Καλό είναι  να δείς τα ποσοστά. Υπάρχουν eshop στα οποία με τον  σχεδιασμός τους ο πελάτης ΔΕΝ εμπιστεύεται να ψωνίσει με κάρτα. Κακώς πιστεύει ο Πελάτης πως η πιο ασφαλής πληρωμή είναι η αντικαταβολή.

Η πιο ασφαλής πληρωμή είναι με Κάρτα. Με την κάρτα μπορεις να κάνεις αμφισβήτηση συναλαγής.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο κοιτάμε το BRAND μας να εμπνέει εμπιστοσύνη.

Σε αντίθετη περίπτωση μην ενοχλείσαι επειδή έχεις τόσες πολλές αντικαταβολές.

Επίσης έχε το νου σου με την Courier γιατί μπορεί να μην μπει καν στον κόπο να  ειδοποιήσει για το ενα έχει στείλει το δέμα ή αν καθυστερεί.

Καλώς ή κακώς Courier από Courier διαφέρει. Υπάρχουν αυτοί που θα ψάξουν τον Πελάτη και αυτοί που απλά θα αδιαφορήσουν.

Για το τέλος έχει μεγάλη σημασία στο πως θα είναι σχεδιασμένο το ESHOP έτσι ώστε να αρέσει στον Πελάτη και να αγοράσει το προϊον ή τα προϊόντα που θέλει.

Επίσης καλό είναι να υπάρχει και η εναλακτική του PAYPAL και φυσικά η κατάθεση σε Τράπεζα με το IBAN που θα υπάρχει στο site.

Ελπίζω να βοήθησα.
Στείλε μου στο eirinir78@outlook.com για έξτρα πληροφορίες ή άσε ένα σχόλιο εδώ.

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια