Aυτή είναι η Ιδανική συχνότητα δημοσιεύσεων στα Social Media

 



Ποσο συχνά αλήθεια πρέπει να ποστάρεις στα social media ώστε να δεις τα μέγιστα αποτελέσματα για την επιχείρηση σου; Κάποιοι πιστεύουν οτι οι πολλές δημοσιεύσεις κουράζουν το κοινό, άλλοι οτι χρειάζεται κάθε μέρα πολλαπλές δημοσιεύσεις ώστε να έχει νόημα. Άλλοι πάλι ακολουθούν την τακτική, εγώ θα ποστάρω όταν έχω κάτι πραγματικά να πω στο κοινό μου.
 Μία, 2 φορές το μήνα. Υπάρχει άραγε τελικά σωστό και λάθος και ποιο είναι αυτό;
 Φυσικά όπως έχουμε πει και σε προηγούμενο βίντεο, δεν έχει κανένα νόημα να μιλάμε για ιδανική συχνότητα αν δεν έχουμε πρώτα θέσει μια στρατηγική, και έχουμε συνέπεια σε ότι κάνουμε. 
Σύμφωνα με 14 διαφορετικές έρευνες που έτρεξαν τον τελευταίο χρόνο τα γνωστότερα social media portals παγκοσμίως, όπως το HubSpot, to buffer, το quick sprout, το social media week κ άλλα, η στρατηγική και η συχνότητα ανα μέσο πρέπει να διαφοροποιείται. Πάμε να δούμε πως και γιατί. Δημοσιεύσεις στο Facebook To Facebook είναι ένα μέσο που δεν επιβραβεύει ιδιαίτερα την υψηλή συχνότητα δημοσιεύσεων αλλά αντίθετα την ποιότητα των δημοσιεύσεων με αποτέλεσμα να φιλτράρει με τον αλγόριθμο του σελίδες και δημοσιεύσεις που έχουν χαρακτήρα spam. Εξαίρεση φυσικά αποτελούν οι σελίδες ειδησεογραφικών portals τα οποία εκ φύσεως χρειάζεται να ποστάρουν συχνά και αυτό είναι κάτι που το Facebook το αναγνωρίζει. 
Η μέγιστη συχνότητα που θέλουμε στο Facebook για μια τυπική επιχείρηση είναι μέχρι 10 δημοσιεύσεις την εβδομάδα και όχι λιγότερο απο 3. 
Το πιο συνηθισμένο είναι 1 μελετημένη δημοσίευση την ημέρα μεταξύ 1 και 4 το απόγευμα. 
Πολλοί πάλι όπως ο Neil Patel, υποστηρίζουν οτι για σελίδες με μικρότερο αριθμό followers απο 10.000, η δημοσίευση πάνω απο 2 posts την ημέρα οδηγεί σε μείωση της απήχησης των δημοσιεύσεων, οπότε και καλύτερα να περιμένουμε να αυξησουμε το κοινό μας πριν αρχίσουμε να ποστάρουμε συχνότερα. Φυσικά για να δεις τι δουλεύει σε σενα καλό θα είναι να παρακολουθείς τα insights της σελίδας σου, για δεις κατα πόσο το engagement των δημοσιεύσεων σου αυξάνεται η μειώνεται. 
Δημοσιεύσεις στο Instagram Το Instagram όπως και το Facebook (άλλωστε έχει αγοραστεί απο αυτό) χρησιμοποιεί αντίστοιχο αλγόριθμο όσον αφορά το φιλτράρισμα των δημοσιεύσεων που οι χρήστες βλέπουν. 

Οι περισσότερες έρευνες καταλήγουν οτι 1-2 φορές την ημέρα είναι η ιδανική συχνότητα για τους περισσότερους τύπους business pages. Αυτό που ίσως είναι σημαντικότερο είναι να εκπαιδεύεις το κοινό σου σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα δημοσιεύσεων, ώστε να γνωρίζει πότε να περιμένει τι. 

Η συνέπεια και η ποιότητα είναι πάντα σημαντικότερη απο τη συχνότητα. Προσπάθησε να δημιουργήσεις μια θεματολογία τέτοια που σου επιτρέπει για παράδειγμα να ποστάρεις κάθε μερα στις 10 το πρωί και την επόμενη στις 4-6 το απόγευμα. 

Την ίδια ώρα μπορείς να δημιουργείς περισσότερο περιεχόμενο αν το θέλεις αξιοποιώντας τα Instagram stories, δίνοντας μια επιπλέον ματιά του τι συμβαίνει στην καθημερινότητα την δική σου και της επιχείρησής. LinkedIn Το LinkedIn είναι ένα social media το οποίο δεν αξιοποιείται ιδιαίτερα στην Ελλάδα όσον αφορά τη στρατηγική προώθησης μιας επιχείρησης (για συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων και κυρίως b2b, αλλά μπορεί να βοηθήσει πολύ εφόσον ασχοληθούμε με αυτό.
 Ο τύπος περιεχομένου που το κοινό μοιράζεται εκεί, είναι απόψεις, άρθρα, βίντεο επαγγελματικής φύσεως. Σύμφωνα με τις έρευνες που αναφέραμε παραπάνω, 20-25 δημοσιεύσεις το μήνα βοηθούν στο να μπορούμε να απηχήσουμε μέχρι και στο 60% του κοινόυ που μας ακολουθεί στο LinkedIn. Twitter 
To twitter εκ φύσεως είναι ένα μέσο υψηλής συχνότητας δημοσιεύσεων, πολύ πιο αυθόρμητων, πολύ πιο άμεσων καθώς ακολουθούν τις περισσότερες φορές κάποιο θέμα που εκείνη τη στιγμή εκτυλίσεται.
 Οι στατιστικές υποστηρίζουν οτι κάποια επιχείρηση για να δει αποτελέσματα χρειάζεται να κάνει tweet το λιγότερο 5 και το περισσότερο 20 φορές μέσα στην ίδια ημέρα χρησιμοποιώντας πάντα hashtags.
 Δοκίμασε το και δες το tweet activity σου για να διαπιστώσεις ποιος τύπος δημοσιεύσεων δουλεύει καλύτερα. Pinterest Ακόμα ένα social media με μεγάλη δυναμική που δεν αξιοποιείται ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Η δημιουργία θεματικών εικόνων είναι η μεγάλη του δύναμη και η αξία των δημοσιεύσεων κρίνεται απο πόσο καλές και δημιουργικές είναι οι φωτογραφίες, γραφικά, infographics που δημοσιεύουμε. 
Bάση στατιστικών, τα μέγιστα αποτελέσματα στο pinterest παρατηρούνται ότσαν κάποιος κάνει pin 10-15 φωτογραφίες καθημερινά. Αντέχεις να το δοκιμάσεις;

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια