Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να βελτιώσεις τις καμπάνιες email marketing και να τις κάνεις πιο αποτελεσματικές.
1.Βεβαιώσου ότι τα email σου είναι στοχευμένα και σχετικά με το κοινό σου.
Αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνεις ομαδοποίηση της λίστας email και να στέλνεις προσαρμοσμένα μηνύματα στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και ανάγκες κάθε ομάδας.
2.Κράτησε τις γραμμές θέματος σύντομες και τράβηξε την προσοχή.
Η γραμμή θέματος είναι το πρώτο πράγμα που θα δει το κοινό σου, οπότε σιγουρέψου ότι είναι ελκυστικό και τους δελεάζει να ανοίξουν το email σου.
3.Χρησιμοποιήσε μια σαφή και συνοπτική προτροπή για δράση.
Πες στο κοινό σου ακριβώς τι θέλεις να κάνει.
Π.χ. να επισκεφτεί το site σου, να σου στείλει μια απάντηση ή να πραγματοποιήσει μια αγορά.
4.Βελτιστοποιήστε τα email σου για κινητές συσκευές.
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στα email τους στα τηλέφωνά τους, οπότε είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι τα μηνύματά σου είναι φιλικά προς κινητά.
5.Δοκίμασε, δοκίμασε και δοκίμασε ξανά.
Δοκίμασε διαφορετικές γραμμές θέματος, προτροπές για δράση και σχέδια email για να δεις τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σου.
Η δοκιμή A / B μπορεί να σε βοηθήσει να προσδιορίσεις την πιο αποτελεσματική προσέγγιση.
Στην τελική, το κλειδί για τη βελτίωση των καμπανιών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να δοκιμάζεις και να βελτιώνεις συνεχώς την προσέγγισή σου και να έχεις πάντα κατά νου τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σου.
Υ.Γ.
Ο σκοπός είναι η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών μεταξύ επαγγελματιών, που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και τα μέσα που αυτή μας παρέχει ώστε να ενισχύσουν ψηφιακά την επιχείρησή τους
0 Σχόλια