Τι πρέπει να περιλαμβάνει; Δουλεύει και γιατί το χρειάζεσαι;
Αν έχεις αμφιβολία για τη σιμασία του βίντεο το 2018 πιστεύω οτι θα πειστείς τα επόμενα δευτερόλεπτα.
To 79% του συνολικού παγκόσμιου traffic & engagement θα οφείλεται στα βίντεο μέχρι το τέλος του 2018.
Το 85% των θεατών ενός video είναι πιθανότερο να αποκτήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία λόγω αυτού.
Η παγκόσμια δαπάνη σε Διαφημίσεις μέσω Βίντεο, αυξάνεται με +110% απο το 2016. Οι δημοσιεύσεις βίντεο στα social media, προκαλούν 3 φορές περισσότερο engagement απο ότι οποιοδήποτε άλλο μέσο Το 68% των online επισκεπτών οποιουδήποτε website θέλουν να μάθουν γιαυτό με ένα επεξηγματικό βίντεο.
Αφού λοιπόν σε έπεισα για την αναγκαιότητα του βίντεο για οποιαδήποτε επιχειρηματική προσπάθεια, πάμε να δούμε 5 μυστικά για ένα επιτυχημένο προωθητικό βίντεο.
Στήσε το σενάριο του βίντεο σου γύρω απο μια ιστορία και όχι γύρω απο την προσπάθεια πώλησης.
Ο κοσμος σήμερα δέχεται συνεχώς και παντού έντονο θόρυβο στο διαδίκτυο γύρω απο την πώληση προιόντων, υπηρεσιών, μεγάλων και κενών υποσχέσεων. Μην είσαι άλλος ένας θόρυβος.
Επικεντρώσου σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω απο αυτό που κάνεις, και προσπάθησε να απηχήσεις στο κοινό που σε ενδιαφέρει μιλόντας τη γλώσσα του, αναφέροντας κάποιο θέμα που τους απασχολεί και επιθυμούν να λύσουν.
Αν θέλουμε να μιλήσουμε με ποσοστό θέλουμε 75% να μιλήσουμε για μια ιστορία, να δώσουμε κάτι και στο υπόλοιπο 25% να ζητήσουμε, δηλαδή να αναφέρουμε αυτο που πουλάμε.
Τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα κάνουν τη διαφορά.
Πάνω απο το 50% των ανθρώπων που βλέπουν βίντεο online θα κλείσουν ένα βίντεο τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα αν δεν βρούν κάτι που θα τους κινήσει το ενδιαφέρον και θα τους πείσει οτι αξίζει να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο.
Θέσε σωστά τις προσδοκίες απο την αρχή και πες στο κοινό σου τι θα πάρουν απο αυτο το βίντεο αν το δουν μέχρι το τέλος κινοντας τους την περιέργεια.
Ξεκίνα με μια ερώτηση, με ένα στατιστικό στοιχείο ή με κάτι που τους κάνει να γελάσουν ή να συγκινηθούν. Προσπάθησε να μην είσαι βαρετός Αυτό που φαίνεται σε σένα ενδιαφέρον τις περισσότερες φορές δεν είναι για το κοινο σου.
Τι θέλει το κοινό σου τις περισσότερες φορές? Να γελάσει ή να διασκεδάσει, να νιώσει οτι παίρνει κάτι χρήσιμο απο σένα, η οτι του λύνεις μια απορία ή ένα πρόβλημα. Πολλές φορές είναι προτιμότερο να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον ακόμα και με περισσότερο καυστικό χιούμορ ή κάτι που δεν κάνει κανένας άλλος ανταγωνιστής μας, απο το να έχουμε ένα αναμενόμενο βίντεο που θα περάσει απαρατήρητο.
Ετοίμασε το βίντεο σου για τις μηχανές αναζήτησης. Τι νόημα έχει ένα βίντεο αν δεν το δει κανεις. Σωστά? Πέρα απο το να χρησιμοποιήσεις ένα βίντεο για μια social media καμπάνια, θα ήθελες φυσικά να το δεί και κόσμος ο οποίος θα αναζητήσει κάτι περεμφερές στη Google.
Προκειμένου να συμβεί αυτό χρειάζεται να το ανεβάσεις στο YouTube και στο Vimeo, με τους κατάλληλους τίτλους, tags και λέξεις κλειδιά στην περιγράφή του κειμένου του βίντεο σου. Mε τον τρόπο αυτόν ενημερώνεις την Google για την ύπαρξή του και τι ακριβώς πραγματέυεται. Εκπαίδευσε το κοινό σου και απέδειξε τους ισχυρισμόυς σου.
Το ξέρεις οτι το 65% του κοινού σου επιλέγει να μάθει πράγματα μέσω βίντεο;
Εκμεταλεύσου αυτό το γεγονος και μάθε τους δυνητικούς σου πελάτες πως να χρησιμοποιήσουμ το προιοόν η υπηρεσία σου, ή δώστους γενικότερες συμβουλές για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.
Επίσης προσπάθησε να αποδείξεις αυτά που ισχυρίζεσαι, είτε χρησιμοποιόντας testimonials άλλων πελατών, επιτυχημένες χρήσεις του προϊόντος σου ή κάποια στατιστικά στοιχεία που το αποδεικνύουν.
Π.χ 8/10 πελάτες μας έχασαν 10 κιλά σε 3 μήνες.
0 Σχόλια