Γιατι τα Facebook likes δεν σημαινουν τιποτα;

 



Ας υποθέσουμε οτι έχεις μια επιχείρηση ή θέλεις να κάνεις μια και προκειμένου να την προωθησεις εχεις δημιουργησει μια επαγγελματική σελιδα στο Facebook η αλλλιως Facebook page 

Ας υποθεσουμε επισης οτι μεχρι τωρα εχεις συγκεντρωσει 1000 likes στη σελιδα σου? Αυτό τι θα περίμενες οτι σημαινει;

 Οτι 1000 άνθρωποι κάθε φορά που κάνεις μια δημοσίευση θα την βλέπουν οπωσδήποτε και θα αλληλεπιδρούν. Δηλαδή, είτε θα κάνουν like, είτε θα επισκεφθούν το site σας, είτε θα αγοράσουν κάτι. Σωστά? 

Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Κατά μέσο όρο τη δημοσίευση σου αντί να την δούν 1000 άτομα, θα την δούν πολύ λιγότεροι άνθρωποι και ακόμα λιγότεροι θα αλληλεπιδράσουν με αυτήν. 
Αυτό συμβαίνει γιατί ο αλγόριθμος του Facebook αποφασίζει κάθε φορά σε ποιους χρήστες θα εμφανίσει την κάθε δημοσίευση. Πως λοιπόν το κάνει αυτό;
Φιλτράρει τις δημοσιεύσεις, αποφασίζοντας να τις εμφανίσει σε ανθρώπους στο παρελθόν έχουν δείξει ενδιαφέρον. 
Δηλαδή έκαναν κάποια στιγμή like ή επισκέφθηκαν τη σελίδα σας λόγω κάποιας προηγούμενης δημοσίευσης. 
Tι πρέπει λοιπόν να κάνεις για να έχει νόημα η ύπαρξη της σελίδας σου;

 2 πράγματα 

Δημοσίευσε με σταθερή συχνότητα και συνέπεια ενδιαφέρον, όμορφο και χρήσιμο περιεχόμενο καλώντας κάθε τόσο τους ακόλουθους της σελίδας σου να αλληλεπιδράσουν με αυτά που ανεβάζεις. Π.χ να σχολιάσουν, να μπουν στο site, να διαβάσουν ένα χρήσιμο άρθρο ή να αφήσουν απλά μία ερώτηση. Μίλα τη γλώσσα τους όχι τη δική σου. 

Αξιοποίησε τα Facebook ads και με προσεκτική στόχευση ώστε να προσελκύσεις νέο κοινό που πραγματικά θα ενδιαφέρεται για το αντικείμενο της επιχείρησης σου. 

Για να ξεκινήσεις απλά επέλεξε 1 με 2 posts το μήνα να κάνεις Boost με ένα πολύ μικρό ποσό και δες τα αποτελέσματα που θα έχει. 

Αν έχεις ερωτήσεις μπορείς να τις γράψεις στα comments ή να μου τις στείλεις μέσω email τις οποίες και θα απαντήσω.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια