Δεν υπάρχει κανένας σε αυτόν τον κόσμο, ο οποίος επιχειρεί και Το σημαντικότερο ωστόσο είναι η αναγνώριση των λαθών και η προσπάθεις να τα διορθώσεις.
Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να αλλάζεις πράγματα. Γιατί οσο μένεις σε αυτά που ήδη κάνεις, τα αποτελέσματα θα είναι ίδια
1. Έλειψη πλάνου και συνέπειας
Αυτό είναι ίσως και το πιο συχνό λάθος. Ίσως δεν υπάρχει πιο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία οποιουδήποτε Μάρκετινγκ πλάνου απο την συνέπεια. Ακόμα και η πιο επιτυχημένη καμπάνια δεν σημαίνει τίποτα αν δεν έχει συνέχεια, Αν δεν αποτελέι στοιχείο ενός ολοκληρωμένου πλάνου.
2. Χρησιμοποιήση των Social Media σπαροδικά και μόνο για πώληση
Έχουμε ξαναπεί οτι ο κόσμος βομβαρδίζεται κυριολεκτικά απο μηνύματα, προσφορές, κενές πολλές φορές υποσχέσεις. Είναι επιφυλακτικός και φιλτράρει οτιδήποτε δέχεται πολύ περισσότερο απο παλίοτερα. Με σπαροδικές δημοσιεύσεις όποτε το θυμόμαστε ή προλαβαίνουμε και μόνο για να πουλήσουμε κάτι ή να επικοινωνήσουμε μια προσφορά, δεν ωφελεί σε κάτι.
3. Δεν χρησιμοποιούν τη δύναμη του βίντεο
Τίποτα δεν είναι πιο αποτελεσματικό αυτή τη στιγμή στον κόσμο των social media στο να κερδίζει την προσοχή του κόσμου και να προκαλεί αλληλεπίδραση απο το βίντεο. Φυσικά και αυτό χρειάζεται να ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες προκειμένου να έχει νόημα. Επικοινώνησε όσα έχεις να πεις με βίντεο.
4. Δεν μετρούν τα αποτελέσματα των ενεργειών τους
Πόσα χρήματα ξόδευσες σε μάρκετινγκ τον τελευταίο χρόνο? Τι αποτέλεσμα και πωλήσεις σου έφεραν? Πόσο σου κοστίζει κάθε επίσκεψη στο website σου? Πόσοι απο τους επισκέπτες σου τελικά εκδήλωσαν ενδιαφέρον για πώληση? Πόσο σε συμφέρει να ξοδεύσεις για να φέρεις έναν καινούριο πελάτη? Αν δεν μπορείς να δώσεις απάντηση σε όλα αυτά, που ουσιαστικά πρόκειται για το λεγόμενο ROI σου (return on investment) δεν θα μπορέσεις να καθορίσεις το ποσό που μπορείς να ξοδεύσεις σε Μάρκετινγκ και το πλάνο που θα θέσεις σε λειτουργία.
5. Λανθασμένη Στόχευση κοινού
Ποιόν στοχέυεις όταν κάνεις μια online marketing καμπάνια; Όλους όσους ακολουθούν τις σελίδες σου στα Social Media Είσαι σίγουρος οτι αυτοί δεν είναι απλά οι φίλοι σου και άνθρωποι που σε ακολουθολυν απλά χωρίς ουσιαστικά να έχουν αγοραστική πρόθεση Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ξεκάθαρα. ποιούς αφορούν αυτά που έχουμε να πούμε, ποιο γκρουπ ανθρώπων έχει περισσότερες πιθανοτητες να αγοράσει απο εμάς και φυσικά να επαναπροσδιορίζουμε συχνά το κοινό μας.
6. Έλειψη blog
Πολύς κόσμος το θεωρεί είτε περιττό είτε δεν μπορεί να βρει χρόνο να δημιουργήσει περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα. Η δημιουργία ενός Blog έχει 2 πολυ βασικά οφέλη. Μας βοηθάει σταδιακά στις αναζητήσεις της Google ώστε να αναρριχηθούμε ψηλότερα σε σχετικές λέξεις κλειδιά και χτίζει τη σχέση μας με το κοινό μας.
7. Δημιουργείς περιεχόμενο αλλά δεν το προωθείς
To περιεχομενο είναι ο Βασιλιάς του Online Marketing. Blog posts, video, podcasts, live videos, κτλ. Όλα αυτά βοηθούν πολύ και αρκετός κόσμος τα κάνει. Ωστόσο η επιτυχία του περιεχομένου κρίνεται στη διανομή του. Τι αξία έχει το καλύτερο άθρο ή ένα εξαιρετικό βιντεο αν δεν το δει το κοινό που μας ενδιαφέρει? Επικεντρώσου 20% στη δημιουργία του περιεχομέμου και 80% στο πως θα το διανείμεις.
8. Το website δεν καλύπτει τις προσδοκίες του επισκέπτη
Ακόμα και αν έχουμε μια πετυχημένη καμπάνια που φέρνει την κίνηση στο website μας, αν αυτό αδυνατεί να καλύψει τις προσδοκίες του χρήστη, έχουμε αποτύχει. Αν π΄χ είναι αργό όταν φορτώνει, αν η επικοινωνία είναι δυσνόητη, αν τα μενού μπερδεύουν τον χρήστη.
9. Θεωρούν οτι το ΕMAIL MARKETING είναι ξεπερασμένο Το email Marketing παραμένει ίσως το πιο αποδοτικό εργαλείο όσον αφορά το conversion όταν φυσικά γίνεται σωστά και με την κατάλληλη στρατηγική. Φυσικά προυποθέτει να έχουμε μια βάση δεδομένων ήδη, και για μέχρι έναν αρκετά μεγάλο αριθμό emails, Το ROI του είναι ψηλότερο απο κάθε άλλη Marketing ενέργεια.
10. Δεν ασχολούνται με το SEO
Tίποτα δεν φέρνει περισσότερο traffic σε ενα website, απο τις αναζητήσεις της Google. Και κανείς δεν βρίσκει ένα website που είναι στη δεύτερη σελίδα της Google. Προκειμένου να βρίσκεσαι εκεί χωρίς να ξοδεύσεις μια περισουσία σε διαφημίσεις Google.
Χρειαζόμαστε να βελτιστοποιήσουμε το website μας όσον αφορά τα keywords και τις φράσεις που το κοινό που μας ενδιαφέρει χρησιμοποιεί για να πάρει απαντήσεις, στην αναζήτηση της Google.
0 Σχόλια