Ας υποθέσουμε οτι υπάρχουν δύο websites που πουλάνε για παράδειγμα φτηνά παπούτσια.
Αν ένας χρήστης ψάξει στην google για αγορά φτηνών παπουτσιών τότε κάποιο από αυτά τα 2 websites θα βρίσκεται πιο ψηλά από το άλλο στα αποτελέσματα.
Πώς όμως επιλέγει η google ποιο από τα 2 θα κατατάξει πιο ψηλά;
Υπάρχουν δυο βασικοί παράγοντες που λαμβάνει υπόψη:
1) Πόσο καλά τα δυο websites έχουν χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες λέξεις κλειδια στο περιεχόμενό τους έτσι ώστε να δείξουν στην Google οτι όντως πουλάνε φτηνά παπούτσια.
2) Πόσα άλλα sites ή χρήστες από τα social media μιλάνει για το κάθε site. Για παράδειγμα άν για το ένα website γράψει ένα άρθρο το Πρώτο Θέμα ενώ για το άλλο δεν υπάρχει καμία αναφορά από κάποιο τρίτο website τότε η google θα κατατάξει πιο ψηλά το site με τα περισσότερες αναφορές.
Τι πρέπει λοιπον να κάνω για να βοηθήσω το site μου να βγαινει ψηλότερα στα αποτελέσματα της Google;
1) Κάνω χρήση των λέξεων που ψάχνουν οι χρήστες στην Google σε όλες τις σελίδες του website μου (για παράδειγμα εάν είμαι γιατρός στα Πατήσια θα πρέπει να συμπεριλάβω τη λέξη “γιατρός πατήσια” σε αρκετά σημεία του website μου ώστε να δώσω στην google να καταλάβει οτι το site μου αφορά γιατρό στα Πατήσια)
2) ΕπιΖητώ άλλα sites να γράψουν κάποιο άρθρο για την επιχείρηση μου η να προσθέσουν link στη σελίδα τους ώστε να έχω περισσότερες αναφορές στο διαδίκτυο. 3) Δημιουργώ blog ώστε να αυξάνω συνεχώς το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μου, απαντώντας σε ερωτήσεις που υποψήφιοι πελάτες μου απευθύνουν στην Google.
Π.χ πως θα φτιάξω μια συγκεκριμένη συνταγή;
Αν έχεις ερωτήσεις μπορείς να τις γράψεις στα comments ή να μου τις στείλεις μέσω email τις οποίες και θα απαντήσω.
0 Σχόλια